godkväll!

          Publicerad 2009-09-25, 22:07:20 / ♥ Dagbok
Dagen har fortsatt att gå bra, jag har hunnit med fler saker som var väldigt nödvändiga. Som att klippa vovven så att hon ser plus att klippa hennes klor. Dock har jag kommit igång med det igen så att hon har knappt nå klor att klippa, de är i en perfekt längd så jag är så nöjd så :D

Har ätit pizza idag, inte bra. Och jag hann inte äta något imorse eller till lunch så jag var så hungrig efter att jag hade tränat så slängde nästan ner hela i ett svep. ska bli skönt att få gå på crosstrainern imorgon igen, minst 40 min, beroende på om det är någon som ska in efter mig.

ja, syster och jag ska se någon film så vi hörs imorgon om jag inte mobilblogga :)

Puss!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


memii säger:
    2009-09-25 | 22:48:54

fin blogg :)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0