Godnatt!

          Publicerad 2010-02-11, 21:15:34 / ♥ Dagbok
Har haft filmkväll med Elin ikväll, vi såg Den andra systern Boleyn. Älskar kostymfilmer!



Sen har jag stickat klart det andra tjocksocksparet denna vecka. Ber om ursäkt att jag inte uppdaterar något men har varken tid för facebook eller bloggen då jag jobbar från tidigt på morgonen och har oftast saker att göra på kvällarna. Men ska se till att helgen blir lugn iaf :)


Ska skicka in en bild sen från mobilen på mina sockar. Stickade först åt Emelie, hon fick ett par helsvarta och mina fick bli alla möjliga färger. Ska påbörja pappas sockar nu, han har inte heller något tjocksockar tydligen :/ Det är så bra att jag har lärt mig nu, nu ska ingen i familjen gå med kalla fötter längre ;) hihi!

Nej, ska lägga mig, sova tidigt ikväll. Klockan tio kommer jag sussa sött i sängen. Sovmorgon imorgon också till åtta, härliga tider! :)

Godnatt världen! :) Puss!



Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0