Promenad i minus 25.

          Publicerad 2010-01-06, 19:44:56 / ♥ Träning
Ellie och jag tog oss ut iaf, dock blev hon paff då mor och far svängde av efter vägen och vi fortsatte själv :P haha. Tycker det är på tok för kallt då ögonfransarna fryser, har inget emot typ 10-, men jisses, mina kinder var alldeles röda :P Tur jag hade dubbla skydd för hakan, den lyckas jag alltid frysa som mest om. Huvva!

 

Fick man även se hur bra reflexerna är på Ellies sele :)

 

 

 


 

 

Hittade även bilder från nyår, då älsk skruvade lite i sin skoter. Alldeles snöiga var både kusin som hjälpte och Sammy.

 

 

Haha minns att Tim sa något roligt precis då jag tog bilden, minns dock inte vad tråkigt nog :P

 

 

 


 

 

Nej. träning var det. Tjing!


Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0