GLAD!

          Publicerad 2008-04-04, 14:35:59 / ♥ Dagbok
Mitt humör nu på morgonen har inte varit det bästa om jag säger så. Länge sedan jag var på så dåligt humör.
Min morgon!
Vaknade klockan 08:45 och började göra mig i ordning. Klar och började gå ner mot busstationen tio i tio. Kom ner fem över och väntade på bussen. Hade sovmorgon, åh så skönt. Bara det gör ju dagen bra. Dock väntade jag till tjugo över, ingen buss!
Då kom jag på att detta kanske har hänt förr och visst hade det det. Dock hade jag en bil att låna då det hade jag inte nu. Sååå, det var bara att gå hem igen, less med mycket packning och sura tills man blev på bättre humör.

Vilket jag är nu, så ingen behöver vara rädd :P Sen såg jag att min blogg har blivit som jag ville, det var alltså inget fel och jag gjorde inget fel, man var bara tvungen att ha tålamod (vilket jag inte är känd för att ha) tills det fixade sig av sig själv :)

Nu ska jag fixa mer, har dock glömt alla planer som jag tänkte på igår för att den skulle bli fin.
Börja om från början, börja om på nytt. Varför ska man sörja! 
töntcilla! ;)

image19

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0