Godmorgon!

          Publicerad 2010-03-07, 12:35:05 / ♥ Dagbok
Har dock varit vaken sedan klockan 09.40. SKönt att få sova ut men ändå vakna innan klockan 12 så man får ut något av dagen. Har ingen laddare till min telefon, glömde den hemma så har ingen ström alltså knappt någon kontakt med omvärlden. Om det är någon som har försökt få tag på mig.

Är iaf i Borgafjäll och har det mysigt. I fredags kom vi upp, då gick vi på skicenter och drack nå öl och bara hade det gott. Blev dock lite för mycket av det goda men man får skylla sig själv. Det var finväder igår så jag och svärmor tog på oss kläder och gick på en långpromenad i solen. Närmare bestämt 7 km blev det. Riktigt skönt och då kunde man med gott samvete äta lite ostkrokar på kvällen :)

Älsk var ute och körde skoter tillsammans med svärfar och hans syster, de är i skrivande stund på väg nu också. Bra att han får köra lite skoter så att han lugnar sitt skoterberoende. Vi ska även ta en promenad till idag, det hade varit kul att ha en skoter uppe så att man kunde följa med men det är ju nyttigare med en promenad så det får väl gå ;)

Ikväll blir det mys om det inte blir så att man åker hem. Får se när Sammy börjar jobba. Han är nog sugen på skoter imorgon också så vi kanske blir kvar och inte klagar jag över det. Fjälluften är nog bland det bästa som finns, man blir pigg och glad :)

Nej, ska klä på mig så att man kommer ut någon gång. Kanske skriver mer senare.

Nu vet ni att jag lever och varför ingen kan nå mig på mobilen.


Pusshej!


Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Dutten säger:
    2010-03-07 | 15:18:52

Kan du höra av dig till mig? ;/ måste få veta hur det blir, har skickat sms men förstår varför du inte har svarat.. Ändra så skriver du på fb eller så slänger du iväg ett sms från sammys telefon så kan jag ringa upp dig. Vet inte om du kan mitt nr men 073-0594829 :) puss


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0