Chris Brown - Forever

          Publicerad 2008-08-08, 19:29:09 / ♥ Life and music!
Låten är helt fantastisk, underbar, gudomlig och alldeles perfekt. Videon är tusen gånger bättre och inget som den får det att pirra i min mage, varför?
Hela videon handlar om han och hon, tillsammans på ett dansgolv, tillsammans dansar de till musiken som pumpar härligt i takt med hjärtat, tillsammans! Hela han utstrålar trygghet, hans stora breda axlar som gör att hon ser så liten och trygg ut. Hon faller, han hoppar och räddar henne innan hon når marken. Om man sedan lägger till texten så stärks allt än mer;
It's a long way down.
We're so high off the ground.
Sendin' for an angel to bring me your heart.
Girl, where did you come from.
Got me so undone.
Gazin' your eyes,
Got me saying
What a beautiful lady.
No if's and's and maybe's
I'm releasin' my heart and it's feelin' amazing.
There's no one else that matters.
You love me.

And I won't let you fall, girl.

Hela låten och videon spelar ut precis det jag vill känna, inom en snar framtid tillsammans med någon. Det är det perfekta livet. Jag vill ha det perfekta livet!




Njut nu, för den är helt fantastisk. Ska väl fortsätta sitta här och lyssna mig le på den tills jag inte orkar fundera på framtiden längre. Gåshud över armarna. Är det bara jag som känner så här inför denna låt+video?


pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0