Filmer

          Publicerad 2008-08-09, 01:43:42 / ♥ Dagbok
Ska nog beställa filmer imorgon, funderar på Star Warsboxen, men vet inte riktigt. Har inte hur mycket pengar som helst just nu. Eller nog har jag pengar, men det ska inte gå till nöjen.

Tror iaf att jag ska lägga mig och sova nu. Detta blir ett exempel på ett tråkigt inlägg, ska lägga mig och fundera ut något intressant.

Btw så tror jag att jag kommer vänja mig, vi kommer att vara isär mycket, så mycket att vi kommer att växa ifrån varandra och just nu så vet jag inte om jag är värst ledsen över det.

pussgodnatt!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Lisen säger:
    2008-08-09 | 01:50:49

Gillar din blogg!


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0