Hej bloggen!

          Publicerad 2008-08-14, 22:23:24 / ♥ Dagbok
Gles uppdatering, ska gottgöra er, lovar. Dock är det så att min bror är hemma och han sitter vid datorn 24/7 och om man någon gång tvingar bort han så tynar han typ bort. Så illa är det. Åkte tom på hotellet för att få sitta, ojoj, illa.

Iaf, är ju postis på posten ;) och som alla Doroteabor har märkt så har det ösregnat HELA dagen och som postis så måste man gå ute och leverera (jisses vad många e:n det var i ordet leverera) post i brevlådorna så jag har MINST SAGT varit dyngsur idag. Det har plaskat om min fötter även om jag har gått på torrt golv så denna dag har varit ganska så jobbig. Men man gnor och slår i, får ju ändå lön för mitt springande i regnet och efter att ha klagat någon timme eller två så är det bättre igen.

jaja, ska dra mig hemöver, sa idag att jag inte vill sova själv inatt och det tror jag att jag ska få slippa också. Vet dock inte än men hoppas på det.

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0