Kända bloggar eller ej!

          Publicerad 2008-08-11, 16:41:59 / ♥ Dagbok
Ja, vissa tar sig upp på listan utan några problem medan andra som är mindre bloggar kan uppdatera hur många gånger som helst per dag och ändå inte kommer någon vart. Blondinbellas pojkvän får reklam varje dag och på så vis ökar hans blogg, ganska simpelt.

Idag har jag ringt runt till ALLA frisörer i både Dorotea, Vilhelmina och Hoting och har dom inte semester fortfarande så är dom barnlediga. Fått tid den 11 sep men då jobbar jag ju och eftersom att jag inte har fått schema än så vet jag inte om tiden passar :/ så jobbigt. Hade velat få det bortgjort nu då jag är ledig.

Vad ska man göra nu då, vänta tills Vicky ringer så att vi kan åka och hyra film och prata. Kommer kännas skönt att få träffas, har inte träffat nån vän på länge :S

Jaja, ska väl gå från datorn ett tag, fundilera på en sak som är jättehemlig!

puss
hej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0