Kärlek

          Publicerad 2008-08-11, 19:41:02 / ♥ Life and music!
Ja, mitt hjärta är kär just nu! VIlle bara erkänna det, varför försöka förneka det. Men ibland finns det vissa saker som är mer rätt än andra, så man får stå ut.



Minnen, åh så många minnen! Kärlek gör så jävla gott men gör också så jävla ont. Bittersweet love!  Skiter i vilket, jag älskar, och jag älskar det!
Saknar dig B.A!

Lyssna på texten, tänk er in i en situation, tänk er att det bästa som någonsin har hänt mig skedde i samma sekund som denna låt spelades.

Puss på dig B.A!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


E säger:
    2008-08-12 | 03:53:25

nu sitt man ju nästan och gråt :/


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0