Länge sen sist!

          Publicerad 2008-08-22, 23:33:33 / ♥ Dagbok
Ja, här sitter jag, en fredagkväll och gör inte mycket alls. Är less för helgen kommer förmodligen inte bestå av så mycket med tanke på att jag inte har någon bil att köra imorgon. Vägrar gå på dansgalan och så måste man sova där, huvva! Dansgalan är inte värd det.

Men shit vad trött jag är ikväll alltså, ändå så har jag sovit bra mycket. men inte sovit bort hela dagen faktiskt, duktiga jag! Första natten hemma nu på väldigt länge, känns mest jobbigt. Sova själv, hatar det. Typiskt att det inte finns någon att "låna" nätterna som det är som mest jobbigt, en mysig vovve eller något. Men men, det är ju inte världens undergång, får nog vänja mig. Det lyx jag har haft dessa nätter, eller ja, denna en och en halv vecka kommer nog inte igen på ett bra tag.
Skulle ju försöka fixa några bilder till bloggen, ny design. men hinner aldrig känns det som. Skulle ju vara roligt om man hade en fin blogg. Märks ju iaf att man har börjat jobba och att man är trött om kvällarna då man inte har orken att blogga så mycket. Länge sedan jag skrev men vad ska man göra, jobbar man övertid för det mesta och stressar på jobbet så är det skönt att bara ta det lugnt och chilla när man väl kommer hem.

Jag har fått en puss på min panna idag. Det är mysigt :] oh, magen pirrar, jag är så otroligt lycklig just för tillfället. Dock känns det som om att det kan ändras snabbt, ja, så snabbt som på ett dygn men det är jag inställd på så jag tänker inte bli lika överraskad som förr. Nej, nu är jag redo som ingen annan någonsin kan vara och det känns bra, vettigt.

pusshej

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0