Lördag

          Publicerad 2008-08-09, 14:50:43 / ♥ Dagbok
Vet inte riktigt vad som kommer att hända ikväll, men något skoj hittar jag väl på. Gårdagen blev ju bättre än vad jag trodde. Ska iaf ner på ok snart och köpa filmen, måste ha den.

Lagt på ett nytt lager av det där som ska göra naglarna starkare och måste säga att jag tror det fungerar redan. Kanske det finns hopp för sådana som har svaga naglar som jag.

Iaf, igår var det en vecka sedan olyckan och det är många som har undrat, ringt och velat prata om det. Orkar inte än, även fast många kanske tycker att det låter dumt. Men hela helgen så var jag som i ett tillstånd där jag inte ville göra annat än vara hemma och när jag väl tog mig ut den enda gången på helgen så var det så jobbigt att jag började gråta. Jag vill verkligen berätta allt för er som är närmast, förklara så ni förstår och visa att jag inte glömmer er. Men jag har fortfarande ingen ork till att dra upp allt, känner inte att det är det jag vill göra än plus att jag är fortfarande lite så att jag stänger in mig. Har inte varit ute och gått på en vecka och jag som var ute varje kväll och dessutom så umgås jag inte med många olika, träffar knappt någon i släkten utan är med min familj och S för jag känner att de förstår mig och vet vad som har hänt. Jag behöver inte tänka på olyckan så mycket och jag behöver inte förklara mig mer. Därför tar jag lite avstånd och jag är verkligen ledsen att jag gör det men just nu känner jag att det är det jag behöver. Måste få vara ensam och dona lite och ta allt som det kommer, steg för steg. Det är ju faktiskt mer än att prata med folk som jag måste vänja mig vid, det är mycket som skrämde mig och jag måste övervinna allt det innan jag kan ta det stora steget och lägga det bakom mig och försöka att inte ha denna händelse som ett hinder för mitt liv.
Hoppas allt blev klarare, känns iaf bättre för mig att jag fick skriva detta.

Ha en bra dag alla!

Pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0