Mätt i magen och förväntansfull

          Publicerad 2008-08-09, 17:24:44 / ♥ Dagbok
Nu har jag ätit godmaten. Ni ska bara veta vad min pappa är duktig på att fixa med mat, här är det inte bara husmanskost, när han väl börjar exprimenterar så blir det något utöver det vanliga. Det är det som är så roligt då det är nyår eller något för då hjälps mamma och pappa åt att göra maten och det blir att gott och utöver det vanliga.

Nästa gång min pappa gör fisksoppa ska jag lägga ut bild och recept för det är verkligen bland det godaste jag har ätit. Det kanske inte låter gott, namnet gör det inte rättvist för gudomligt gott är det.

Ja, nu ska jag gå och piffa till mig lite, det är alltid kul, bara för S.

Hoppas ni får en superduper lördag, för det ska jag ha!

Pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0