Mer funderingar

          Publicerad 2008-08-10, 20:02:47 / ♥ Life and music!
Är det bara jag som krånglar till så att det egentligen inte finns något problem. Jag håller på att bli tokig och jag vet inte vad jag ska göra. Känns som om att jag vill prata med en psykolog eller något, finns det ens här? Jag vill inte ha mer ångest eller panik, det är ju läskigt.


Bloggtorka dessutom, ska nog komma på något som jag kan prata om. när jag väl har orken :S


avslutar med en låt, låten i sig är underbart bra, videon är väl däremot lite sämre.





pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


ANGELICA säger:
    2008-08-10 | 21:38:03

Så bra! :) Puss


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0