Nu under OS-tiderna så vad passar inte bättre då...

          Publicerad 2008-08-09, 16:11:09 / ♥ Dagbok
...än en hund som är sportig ;) så otroligt söt hund. Det är en sådan ras jag vill ha, en liten och söt hund, behändig.



Älskar att se videor där hundarna är så engagerade och blir så glad och sprallig :) Iofs så är det ju godisen hunden är ute efter men den blir ju ändå superlycklig av all pepptalk den får av ägaren :) sådant gör mig på bra humör.

Har köpt filmen nu så ska väl se den ikväll. Mysa och bara vara, Känns bäst så, iaf nu!

Måste hjälpa en kompis med internetbanken nu. Fattar inte hur jag ska klara av att betala räkningar sen när jag blir äldre, tycker det är så svårt med internetbanken. Borde finnas en kurs man ska gå :/

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0