Pirates of the caribbean

          Publicerad 2008-08-09, 01:13:41 / ♥ Böcker & Film
Sitter och myser till den filmen. Eller ligger gör jag ju iofs, så bra film, har också för mig att det ska komma en ny eller är det bara jag som drömmer? :S Vet inte om jag ska fortsätta se eller sitta och dina framför datorn, blir lite rastlös om jag tittar på tv då jag har så många tankar som snurrar i mitt huvud. Kanske är det bättre att sitta här och hålla huvudet igång så att det inte ryms så många andra tankar.

Funderar på att hitta någon sida där man beställer film och hitta kanonpriser på filmer som jag så länge velat se men som aldrig blivit av. I så fall så slår jag till och köper dem, älskar att se film, speciellt om man har någon att se dem med. Ihelgen blev det mycket filmtittande och då hade jag någon att mysa med tom. Dock somnade han ju innan filmen var slut så till slut låg jag ju där själv och bet på naglarna för att det var så spännande. Men så kan det vara ibland.

Funderar mycket på vad man egentligen ska skriva i bloggen. Eftersom att jag inte skriver så ofta (om man nu bortser från det ryck jag har fått nu) så skriver man mest för att visa att man lever, då jag vet att några vänner läser plus min mamma :P men det känns ändå som om att jag vill komma någon vart med det jag skriver, skriva om saker som är roliga att skriva om, inte bara "Idag har jag gjort det och det och nu ska jag sova". Kanske jag flummar för att jag är trött, vad vet jag.

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0