Sömnlös, rastlöst och i ett behov av sällskap

          Publicerad 2008-08-08, 00:26:05 / ♥ Dagbok
Så är det en torsdagskväll/natt. Nyss haft ett mysigt samtal med S, han får mig att må så bra, så otroligt bra. Ingen kan nog någonsin se vad jag ser, vad det är för nytt som jag har sett de senaste månaderna.

Funderar på att faktiskt ta mig ann mina naglar, försöka få dem att se bättre ut nu när jag har slutat på sjukan. Det var helt omöjligt att ta vara på sina naglar i det yrket. Kanske blir lättare på posten, vilket jag tror.

Känner ändå nu då jag sätter mig här att John Blund börjar slänga lite grus i mina ögon, vet dock inte om jag vågar gå tillbaka till mitt rum för först måste jag ta mig igenom en lång mörk hall plus ett rum innan jag kommer inte i mitt rum och där är det nämligen en skräckfilm på tvn. Har inte så mycket att göra vid datorn, kanske därför jag blir trött. Det är så konstigt, jag har inte samma behov av att sitta vid datorn. Det var annat då man gick skolan för då hade man så mycket raster då man var göralös att man inte hittade något bättre för sig än att sätta sig vid datorn. Nu har jag som inte orken, ser inget intresse i det, inte att sitta i timmar. Inte ens någon kvart för att skriva i bloggen heller :S det kommer perioder men de försvinner så fort, lär ju inte känna samma intresse i att skriva imorgon. Konstigt!

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0