Torrt på uppdateringen.

          Publicerad 2008-08-13, 17:12:16 / ♥ Dagbok
Varför? Jo, för att jag har börjat jobba. Har gått bra och jag tycker faktiskt att jobbet är ganska roligt. Man får blippa som man gör på affärer, får lämna ut paket, sortera osv. Ja, det är roligare än vad det låter ;P

Bara första dagen på min inlärningsvecka men det kommer nog gå ganska snabbt, har ändå jobbat från 8 imorse till kvart över fyra idag, en långdag men det kändes knappt. Tiden gick fortare än vad jag trodde att den skulle göra.

Jaja, ska fara och handla, måste ju äta idag :)

pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


B L O N D I N A säger:
    2008-08-13 | 18:26:24

sv: nee jag såg att han raggade på massa andra tjejer på bilddagboken.. men sen när han såg att jag hade varit inne o kollat så slutade han o blev mer deppig än ragg sugen. Så jag vet inte asså :/


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0