Tråkinlägg, jag vet!

          Publicerad 2008-08-11, 17:05:49 / ♥ Dagbok
Ska fara och köpa gotta med syster :P inte bra, inte bra!

Har kollat igenom lite bloggar och ser hur vissa människor kan vara så elak. Att människor inte verkar ha en gräns på vad man säger och inte säger. Vad ser man för tillfredställelse att pry massa galla på någon. Hemskt! usch, hur kan folk göra så?

Nej, nu ska jag fara ut i regnet. Lite skönt när det regnar så att luften blir renare.

Nu måste jag fara innan syster tar livet av sig :P

puss
hej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


E säger:
    2008-08-12 | 03:51:49

ja det var ju nästan nära att jag tog livet av mig också (A) tur jag fick min chocklad :P


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0