Varför finns det inga tider?

          Publicerad 2008-08-11, 13:37:39 / ♥ Dagbok
Till någonting. Shit, imorgon är den enda lediga dagen innan jag börjar min inskolning på posten. Vad ska jag göra av den tiden? :S

Ringde Salong klipp till och beställde en rakpermanentning men den enda tiden hon har  som tidigast är den 11 September. Jobbar ju formodligen 50% så om jag har tur kan jag ändå ta den tiden på eftermiddagen. annars får jag ta det på morgonen :) Känns så drygt, när fan ska jag ha tid med det där då jag jobbar? Kan ju inte lika gärna ta ledigt från posten då jag för det första inte ens har jobbat där länge plus att jag bara har anställningsavtal till sista november. Lite otacksamt känns det ju! Så ja, får se hur jag löser det där. Måste fråga hur jag jobbar, om de nu kan svara på det. Borde ju få ett schema tycker jag.

Nog om det. Har sovit bort heeela dagen, typiskt mig. Kan inte bara kliva upp tidigt (speciellt då det regnar) då jag egentligen är ledig och kan få sova skönt till mitt i dagen. Man får mindre dåligt samvete om man har någon mysig att sova med, igår sov vi till tio i ett och inte mådde jag dåligt över det, det var ju bara mysigt att alltid ha någon att mys-somna-om med. Älskar mina nattliga samtal, hade ett både med S och Julia. Kan fortfarande inte förstå varför Julia ska bo så långt bort, varför telefonen ska vara det enda som gör att vi ens kan prata med varandra. Men bättre det än ingenting, skulle inte klara av allt utan henne.

Kanske man ska sätta fart med allt, ska träffa Vicky ikväll, mys-se film, äta gott och bara prata och ha det bra. Saknar den flickan så mycket! Tänkte även ta steget att berätta för folk nu, så börjar med Vicky eftersom att vi ska träffas ikväll, få se vad hon säger. Åh, fattar inte varför det skulle hända. SUCK!

Jaja, ska gå en sväng, fixa fika, är hungrig som en...flodhäst? Är dom jättehungriga? :S

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0