Vart tar lusten vägen?

          Publicerad 2008-08-27, 13:29:11 / ♥ Dagbok
Har som ingen tid till att blogga, oftast är jag inte hemma numera, vilket passar mig fint, dock hinner jag inte blogga. Det blir mest mys, filmtittning, asgarvning och sova tidigt. Det är ju perfekt då man jobbar. Sen när jag väl är hemma, som idag eftersom att jag är ledig så slappar jag mest och tar det lugnt, planerar för framtiden osv.

Idag har jag iaf ringt hotellet om ihelgen. Längtar som bara den! Kommer bli superkul. Dock är maten väldigt sent, vid nio (kan det verkligen stämma?) och sen ska man partaja! ;)
Förhoppningsvis har jag skjuts hem som lovat, blir tokig annars då man ändå har frågat tusen gånger om det verkligen är GARANTERAT att skjuts finns och så är fallet inte så egentligen.

Dessa dagar har det hänt mycket på, jobbat, varit hos tandläkaren och planerat. Jag som ALLTID har hål i mina tänder hade inte ens en början till det och mina visdomständer behöver jag inte oroa mig över på ett bra tag. Behöver inte komma tillbaka förrän om två år om inget annat dyker upp vilket känns underbart med tanke på att efter nyår så måste vi börja betala. Huvva!
Jobbet går fint, lite saker som fortfarande är svårt men det är inget som man kan kunna direkt då det är så ofatligt mycket. Dock tycker jag allt annat fungerar väldigt bra :) Ska ner och hämta mitt schema så att jag kan bestämma ett garanterat datum till min rakpermanentning och klippning. Ska göra något vågat, det har jag bestämt.

Iaf, ska lägga mig i sängen nu igen och fortsätta planera sedan köra ner på posten. Synd bara att jag måste ligga i min säng själv. I två veckors tid snart så har jag inte sovit själv en enda natt. Är det inte lyx så säg? :) kan inte bli bättre och min sömn påverkas verkligen på det mest positiva sättet. Älskar att få ett hejdå på alla möjliga vis då han åker på jobbet. ÄLSKAR livet, kan ni förstå!!! :)

Kanske skriver mer sen :) pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0