Snart klar för kvällen

          Publicerad 2008-12-20, 00:25:51 / ♥ Dagbok
Mor är hämtad och ligger i sängen, bror och far är på partajet istället så ska hämta dom senare och här sitter jag. Har just ätit lite fil för att jag är så hungrig,gott var det. Önskar att jag var hos dig och inte här :/ men det skiter sig precis som alltid och det suger rejält.

Jaja, ska väl lägga mig i sängen iaf, får väl slänga på mig något lite snabbt då jag ska hämta dom. Borde duscha nu också för det kommer jag inte hinna göra imorgon. Hinner iaf inte vänta tills håret torkar så att jag kan locka det. Well, well, vilka problem.

Snart är hela familjen samlad och snart är det jul.

pussgodnatt!

4

Fyra dagar kvar till julafton!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0