Fredag

          Publicerad 2008-07-11, 17:15:09 / ♥ Dagbok
Jobbat idag, haha om man nu kan kalla det att jobba :P

Så fort man kommer hem så är det inte fint väder längre, annars hade jag gått ut för att sola men det blev ju så molnigt ;/ tråkigt. Är inte så brun, vill ha mer.

Ska väl till Hoting ikväll. Har verkligen ingen ork till något numera och eftersom att jag jobbar VARJE dag i veckan så har jag inte tid till något heller. Kan inte ta mig någonstans långt bort om jag ska jobba dagen efter för oftast börjar jag jobba vid frukosten, alltså vid sex. Så nu vet jag inte ens hur jag jobbar på söndag nästa vecka?! Vet inte ens om jag kan gå på marknaden någon dag eftersom att jag aldrig är ledig. Jobbar ju in fredagarna men det är ju skitsamma eftersom att jag jobbar på andra jobbet då så egentligen är det ju ingen mening att jag jobbar in fredagarna, har ju ändå jobb den dagen.
Pratade med en kompis och frågade om hon skulle ut till helgen, men hon kan inte för att hon ska jobba. Annat var det när man gick skola, då var det aldrig några problem, nu tycks jag ha problem hela tiden. Enda valmöjligheten jag har är att inte dricka så att jag kan köra hem på kvällen och det ganska tidigt så att jag tar mig upp på morgonen. Kan inte åka långt eftersom jag har inte nog med tid att sitta i en bil länge då jag måste hem för att sova för att sedan kliva upp på morgonen.

Raseriutbrott på det stora steget mot vuxenvärlden, det finns inget att göra något åt om man jobbar, jobbar man så jobbar man och så är det med det. Vilket suger. Tacksam för jobb, det ger pengar men det känns ändå lite surt om man missar allt som sommarn innebär. Ledig några dagar i Augusti innan jag börjar på mitt tredje jobb och vad finns det för kul att göra då? :S inget, då är alla marknader över. Ska dock till Övik till min släktning och sedan Östersund med mor och syster för en riktig tjejhelg. Men mer än så hinner jag inte, kanske inte bara i Augusti utan på hela sommarn. SURT!

blabla, tjat hit och tjat dit. Jag är bara så less!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0