Fyra dagar kvar sen ledighet

          Publicerad 2008-07-28, 10:19:57 / ♥ Life and music!
Hemma, äntligen. Synd att solen inte skiner så ofantligt mycket som igår och förrgår, men kanske man går ut och solar ändå. Jag har inte bränt mig något, ALLS och jag brukar bränna mig.



Just give me a chance to hold on
Just give me something to hold onto
It's so clear now that you are all that I have
I have no fear cause you are all that I have

Every single day
I find it hard to say
I could be yours alone
You will see someday
That all along the way
I was yours to hold

I'm stretching but you're just out of reach
You should know
I'm ready when you're ready for me
And I'm waiting for the right time
For the day I catch your eye
To let you know
That I'm yours to hold




Det är bara Julia som någonsin skulle förstå, våra liv är som en spegelbild, allt som händer henne händer mig och tvärtom. Det är sjukt läskigt. Igår var det värst, det ultimata kunde hända. Men ingen kommer förstå bättre än jag då jag är med om samma sak nu. Hoppas bara att det går bra för någon av oss så att det kan gå bra för oss båda. Älskar dig gumman!



Ska fika nu, kanske det blir så att man far på görans, som jag btw har mycket minnen ifrån precis som allt annat, det var länge sedan jag åt där, det som är så mysigt.

Bara fyra dagar kvar sen är jag ledig, då blir det både en tripp till övik och östersund sen blir det ett helt nytt jobb i tre månader framöver. Långt inlägg, förlåt, dock skriver jag mest för mig själv så ni som luras att läsa får skylla er själv..

pusshej!

Kommentarer
3 KOMMENTARER   


H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat säger:
    2008-07-28 | 10:28:25

Tävla om goodiebag värde över 20 000 kr läs mer i min blogg och länka gärna till inlägget i min blogg så har du större chans att vinna.



Kopiera denna länk direkt in i din blogg så är chansen stor att just du vinner. Detta är den största tävling någonsin i bloggvärlden

http://annawintour.blogg.se/2008/july/tavla-om-goodiebag-varde-over-20-000-kr.html#comment

carro säger:
    2008-07-29 | 21:45:27

Hejsan! Tänkte bara berätta att jag har en liten utförsäljning i min blogg på en hel del plagg som många varit intresserade utav tidigare.. Nu är ALLT till salu!

*



Kika gärna in och se om något faller Dig i smaken!



*

rosetty.blogg.se

Emma säger:
    2008-07-30 | 09:49:04

Men skriv :)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0