Husvagnar

          Publicerad 2008-07-09, 13:51:15 / ♥ Dagbok
Massor med husvagnar som kommer, vill också ut med husvagn.
Sitter på hotellet, känns som om at tjag har varit här länge och ändå har jag bara varit här i snart två timmar :S Tiden går så sakta. är törstig! Måste hämta något att dricka :S

...

Min kusin fyller år idag, 18 hela år :D stor dag idag för honom. Äta gofika ikväll då :) och snart blir det körkortet för honom :)

Nej, kanske man ska fortsätta så att man kommer hem någon gång. Längtar tills jag får sätta mig i bilen, har världens bästa skiva i bilen. Tror nog jag tar en ragg innan jag åker hem för att lyssna lite :) Tur att jag och syster är bäst på att bränna skivor ;D

nope, back to work!

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0