I helgen smäller det

          Publicerad 2008-07-18, 02:28:43 / ♥ Dagbok
För alla andra förutom mig. Vilket känns väldigt trist. Hade blivit en oförglömlig helg med Dutten om den hade kunnat vara möjlig. Usch, fy och blä för allt jobb. Detta är väl livet dock antar jag. Många som måste jobba ihelgen så de missar marknan, det är synd. Tycker alla borde få ledigt då det är NORDENS största marknad på G!

La mig halv nio ikväll för att sova så länge som möjligt och sitter jag vaken, hur kommer det sig? Jo, för jag vaknade elva och var KLARVAKEN och kunde inte somna om. Så ja, klockan är 20 min över 2 och jag sitter vid datorn. Mina ögon svider så det kan vara ett tecken på att jag är trött :P Får dock sovmorgon imorgon, börjar så sent som nio imorgon :)

Min mor sitter alldeles bredvid och spelar wii, hon har spelat nästan hela dagen :P dock är ju inte pappa hemma så jag förstår att hon hade det ltie tråkigt. Men som hon säger, hon slappnar av då hon sitter och spelar, stänger av all stress osv så det är väl bra att hon får lite time out från livet.

Tvättat bilen idag, var inte tänkt att göra det med en mås tyckte verkligen att det var dags då han/hon/den/det sket som bara den på framrutan och inte kan man ragga runt med en stor vit fläck på bilen? Nej, nej! Så det var bara hem och tvätta. Han behövde det dock, men var inte pepp och muttrade mest en massa om "skitfåglar", bokstavligt. Usch, ja, den siktade bra iaf, det ska den creds för.
Måste väl dock städa inne i bilen imorgon då, är han fin utvändigt så måste han ju vara det invändigt också.

På lördagkväll blir det att snabbt träffa Jens, sen hem och sova. Men det ska bli kul att träffa han lite, det var länge sedan. Måste ringa han imorgon, måste komma ihåg :S har så svårt att komma ihåg när jag ska ringa folk :S mitt minne är bra men kort.

Jag har bestämt mig att jag ska köpa en Jack Russell Terrier, dom är frän, underbart söta och har världens karaktär. Så jag ska fortsätta spekulera om det och se när tillfället är bäst :) Det första namn jag kom på när jag tänkte på min framtida "lillpojk" var Bertil. Varför ska allt jag ska döpa till heta Bertil? Förstår inte.

jaja, nu har jag snackat i nattmössan länge nog. Ska sussa sött i min säng :)

pussgodnatt!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0