Inför onsdagen

          Publicerad 2008-07-08, 21:50:09 / ♥ Dagbok
Det är inte så mycket att göra på jobbet imorgon, dock lär det väl vara mycket på hotellet :S for aldrig dit idag, ringde och frågade om jag verkligen behövdes och som tur var så var fallet inte så.

Tisdagen i övrigt (för visst är det tisdag? man bruka ju ha koll på dagarna då man jobbar/går skola. Men tydligen inte nu) har väl inte varit toppen.
Jag har ont i en tand, måste nog ringa till tandläkarn så att jag får fara dit. Dom verkar ju inte vilja ta dit mig frivilligt.
Jag är trött och kan inte sova.
Jag har en dubbelsäng och just nu när hela hjärtat gråter så orkar jag bara bädda ena sidan (tragiskt, jag vet.)
Jag jobbar hela helgerna. Får aldrig sovmorgon.
Har tappat bort hörlurarna till mp3n (emelies btw som jag erkände just i denna stund) och jag dör utan musik på jobbet. blabla, skitdag!
Har dock hunnit med lite sola, vet inte om det blev något men superskönt var det iaf :)

Kanske är det bara jag men det känns som om att det har blivit mycket mer ohyra här nu, MILJONTALS med knott och mygg. Mest knott. Hatar dom, hur stor käft har dom egentligen. En bet mig på benet då jag spelar golf med Vicky och det storblödde. Kanske ska kolla upp hur dom ser up i zoom, om jag vågar :S

... Huvva!

Golfade med Vicky också idag som sagt. Kul kul, åkte på spö ;) haha hon var duktig. Roligt att få träffa henne, man behöver en liten Vickydos då och då :) Hon gjorde min dag iaf :)

Trodde däcken till bmwn hade kommit idag också, men icket, bara två. Då är det ju ingen mening att fara på verkstan för att balansera dem om vi ändå måste dit igen om en vecka. Tänkte följa med pappa och hjälpa honom, grymt roligt att vara med i verkstan och dona. Tycker det är dumt att det stod att alla fyra hade kommit, undra vems fel det var om det var företaget eller han som leverera.

Nog prata. Ska gå och lägga mig nu, på jobbet klockan sex imorgon. JIPPIE!

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0