Jobbet tar över

          Publicerad 2008-07-08, 10:28:45 / ♥ Dagbok
Det känns verkligen som om att jag inte har tid med någonting. Jobben tar över livet. Hur fan ska man hinna något när man blir äldre då jag inte ens jobbar heltid nu :S Iofs så blir det ju nästan som heltid då jag fyller ut med timmar på hotellet. Mendet är intervjuer hit och dit, fråga om jobb här och där sedan ska man även passa tiderna för det jobb man har nu. DET FINNS INGEN TID! :O Vart tar all tid vägen?
Jag har ingen tid nu heller och här sitter jag?! och BLOGGAR!! :P borde ju äta lunch så att jag kan fortsätta på mitt andra jobb. Detta är ju löjligt :P

Fått ut mig all ren panik och ska nu gå och äta lite innan jag åker vidare till nästa bygge. Ska försöka hinna med att golfa med Vicky idag :P JUST DET! Måste ringa campingen. Ser  ni, ingen tid till någonting. Typiskt! :S

pusshej!

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Elin säger:
    2008-07-08 | 10:46:29

Hoppas du får en bra dag iaf =)

Emma säger:
    2008-07-08 | 20:07:58

dom blev jättefina :)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0