Onsdag, tråkdag

          Publicerad 2008-07-23, 12:57:14 / ♥ Dagbok
Onsdagar är alltid tråkiga, dock är jag glad över att få vara ledig :) känner mig som en ny människa, nyduschad och ledig. Skönt!

Tänkte sola idag men det blev inte av. Typiskt! "Middagen" blir väl inte heller av antar jag :/ men så kan det vara ibland

Imorgon blir man 19 år, har verkligen ingen lust att det ska firas. Känner hellre att det blir som en vanlig vardag eller att jag och syster åker och bowlar. Vet inte vars lusten försvann men den gjorde det. Varför ska man ens firas alls, det är ju ändå bara en födelsedag? :S nej, känns inge viktigt längre, hade helst sluppit men mamma förstår inte vad jag menar :S blabla, nog om det.

ska nog sätta igång en film, funderar på the notebook, Stardust, Narnia eller underworld evolution. Sett alla förutom den sista men jisses, alla andra är ju så bra. stardust och the notebook är ett måste innan man dör, ett tips.

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0