Staför

          Publicerad 2008-07-11, 20:59:41 / ♥ Dagbok
Ordet staför hörde jag ofta då jag var mindre, syster kunde inte säga chafför så då sa hon staför, "busstafören". Gulligt.

Ska vara det ikväll, vi ska till Hoting, ska hämta upp någon av Emelies kompisar och köra dem dit sen så är man väl där och vaktar syster som en hök som vanligt. Inte kul att ha ett yngre syskon som nu ska börja vara ute. Kommer dö om något händer henne. Huvva!

Pappa har klassträff imorgon, 30 år :) så hans "vänner" är här eller vad man ska säga :P Under 9 år så var det bara två killar i pappas klass, han och kompisen. Fatta jobbigt för dom, när man är yngre så tyckte ju alla att man var olidlig med allt fnitter och skit :P Dock säger folk att man fnittrar idag också, men det gör jag inte, jag skrattar, inte fnittrar :P

Mamma lär man inte träffa alls ihelgen med tanke på att det är dans, hon skulle kanske sova där också. Så otroligt tråkigt att man alltid missar henne hela sommarn då det är så mycket på hotellet. Nu då man jobbar där ser man ändå henne lite men det är inte så att man kan ha en liten pratstund med henne.

blabla. Bara klagande ikväll märker jag :S :P förlåt!

yeye, pusshej!

Kommentarer
3 KOMMENTARER   


Emma säger:
    2008-07-11 | 21:38:33

Tack gumman! :]

Madelene säger:
    2008-07-12 | 00:39:38

Thnx!

Känner mig riktigt nöjd faktiskt, stundvis kan man sakna det långa håret..men jag är nöjd! :)



Vmina i helgen?

Madelene säger:
    2008-07-12 | 16:13:19

Okej, så pass...jag jobbar oxå fast 11-15.

Så jag ska ut ikväll äre tänkt. Men först ska jag vila och duscha :D


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0