Tisdag

          Publicerad 2008-07-22, 01:08:57 / ♥ Dagbok
Världens tråkigaste dag om ni frågar mig. Borde verkligen sova nu, för jag ska vara på jobbet kvart i fem. Men det skiter jag fullständigt i för denna kväll har varit värd allt än om jag inte skulle få sova något alls.!

När jag mår bra eller ledsen så måste jag hitta musik som går i samma tempo och känsla som mitt humör så nu blev jag fast. Ska bara hämta min mp3 sen ska jag sussa sött i min säng.

Jag är lycklig, faktiskt. Det som är så jobbigt är att ingen skulle förstå än hur mycket jag skulle förklara. Julia är den enda som vet och som förstår. Så jag får leva med all min lycka i hemlighet ett tag till tills resten av världen är redo på att se mig lycklig. Jag är en vuxen människa som vet vad som är bäst och jag skulle inte välja något dåligt för mig själv. Jag är stark nog numera. Jag vet vad jag är kapabel till att göra, så jag önskar bara att andra hade tillit till mig, precis som jag har tillit till mig själv.

Nu med det sagt ska jag lägga mig i min säng och lyssna på väldigt blandad musik, eamon - how could you bring him home och en massa Phil Collins. Nostalgimusik och lite pumpmusik så är allt perfekt. Kommer somna som ett litet barn.

Godnatt folket.
pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0