Tomt!

          Publicerad 2008-07-22, 15:15:28 / ♥ Dagbok
Fattar inte hur man inte kan hinna något på över sex timmar. Hade varit jävligt skönt att man inte hade ALLT kvar när man kommer och ska göra sina sista två timmar som alltid blir mer än två timmar. SUCK! Sen tänkte jag fixa fälgarna till bilen men tydligen var det mer jobb än jag trodde så det sket sig ju. Vill göra någon nytta idag men det tycks inte bli så. Får väl gå ut och gå eller något, orkar inte vara göralös, då somnar jag bara.

Någon som är bra på tekniska saker som kan hjälpa mig med stereon i bilen? Håller på att avlida av tystnaden, att sjunga själv är inte så tillfredställande.

fan vilken dag, kanske var för att kvällen var så bra att dagen inte fick vara bra. Glädjen måste fördelas jämt annars finns det ingen glädje kvar till nästa dag. Måste komma ihåg det till nästa gång, inte vara för glad! :) oj, nu blev jag ju glad av att tänka på det. haha ja, tack för det. nej, nu ska jag göra nytta.

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0