Torsdag

          Publicerad 2008-07-03, 22:03:40 / ♥ Dagbok
Har uppskattat denna dag så otroligt mycket, har hunnit med så mycket. Har jobbat och tjänat ihop pengar för dagen plus att jag har hälsat på farmor som man alltid får dåligt samvete om man inte hälsat på på länge, gjort mat, raggat en sväng plus tagit en promenad.
Det går inte så bra för mig att springa numera då jag är så trött, men när jag väl har kommit in i rytmen så kommer det nog att gå bättre. Har ju ändå bara jobbat en vecka.

Imorgon ska jag kliva upp halv nio, får lite sovmorgon. Eller en ganska rejäl sovmorgon sen blir det nog lite jobb på hotellet efter mötet. Blir jobb ihelgen också. Börjar bli trött men ska fan komma in i rytmen så kan jag nog jobba bra mycket mer än vad jag egentligen tror. För på dagarna då är jag på G, då går det riktigt bra.

Ska lägga mig och lyssna på musik i sängen och bara ligga tills jag somnar. Kommer gå bra fort ska jag tala om och det har ALDRIG hänt att jag har somnat så fort någon gång. Aldrig innan 12 i mitt liv under skoltiden. Behövdes lite slit och pina för att kunna somna. Känns faktiskt som om att skoltiden är lite lektid ändå. Dock var det jobbigt med alla läxor och arbeten men annars så var det ju inge farligt. Man gick ju nästan bara på skolan för att umgås med klassen :S :P

så är det. Nej, skriver väl mer imorgon :) imorgon är det helg :) kulkul!

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0