Trött

          Publicerad 2008-07-15, 22:36:31 / ♥ Dagbok
Denna vecka har gått fort, det är redan onsdag imorgon :S vart tar alla dagar vägen? Förstår inte.

Ska träffa Emma imorgon, känns som evigheter sedan jag träffade henne :S tråkigt. Blir bara Åselemarknaden på söndag eftersom att jag jobbar ihelgen. Vet dock inte om jag kommer våga åka karuseller efter det som hände på Liseberg idag :S Fattar inte att man aldrig tror att sånt kan hända, kan ju hända hur lätt som helst.

Målat mina tånaglar :P haha för första gången i mitt liv och det är inte förrän nu jag såg att min lilltå är så liten att min nagel på den nästan är obefintlig så det är knappt någon mening att måla den ;P

Ska duscha och sedan sova. Är så trött. Min kropp sa verkligen ifrån idag så jag kunde inte jobba sista timmarna på hotellet. Måste sova mer och på natten och inte på dagen.

yeye, ska gå till sängs.

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0