Vilken dag är det idag?

          Publicerad 2008-07-04, 17:58:54 / ♥ Dagbok
Har absolut ingen koll på vad det är för dag idag. Konstigt. Brukar för det mesta veta det. Men efter att ha kollat på mobilen så ser jag att det är fredag och eftersom att jag inte ska jobba denna lördag så innebär det att jag är ledig imorgon :) hoppas på fint väder för då ska jag sola för hela slanten :)

Fått jobb till hösten, fiiiinfint. Bättre kan det ju inte bli. Än så länge så kan jag inte klaga på något, har haft väldigt lätt att få jobb. Nu har jag snart hela benet inne i arbetslivet och det är ju aldrig fel :)

Är så otroligt trött så detta får räcka för tillfället :) hörs väl senare. Kan vara vaken lite längre med tanke på att jag är LEDIG imorgon ;)

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0