Arbete att sätta händerna i

          Publicerad 2008-06-25, 16:52:27 / ♥ Dagbok
Börjar ju jobba snart, vilket känns skönt. Pengar är ju aldrig fel, måste köpa en ny mobil plus att jag tänkte köpa mig en dator, kanske flirta till mig lite som födelsedagspresent. Skulle vara bra med en dator, en redig en i framtiden. Spånar på mobiler nu, har haft min mobil ett bra tag och den är perfekt som reserv utifall att den nya skulle gå sönder. För även om min mobil som jag har nu inte är sådär jättegammal så är det världens tegelsten, tål allt. Vet inte hur många gånger den har skrapats efter vägen och slängts in i väggar, ramlat ur fickor osv :P Bra grej det där, dock är det alltid kul med en ny :D så man får sitta i dagar och klura ut alla nya funktioner.

Det som är lite jobbigt är att jag inte vet hur jag jobbar, med tanke på att moder min sa för någon dag sedan att jag skulle jobba på söndag, hon vet inte om jag behöver hoppas in fler gånger. Skulle nog hinna jobba både på sjukan och på hotellet samma dag om det fanns möjlighet och vem tackar nej till två jobb?

Nu ska jag skjutsa mamma till jobbet, kände att jag var på blogghumör men mer än såhär hann jag tydligen inte :P och jag kommer slänga mig tillbaka i sängen för att läsa de sista sidorna hur "Nyckeln till mod".

I
kväll är det fotboll, måste se! måste se!

Pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0