Framtiden ligger i mina händer

          Publicerad 2008-06-19, 13:55:59 / ♥ Dagbok
Och tur är väl det :) Då är det bara jag som kan bestämma vad som ska hända och hur allt ska hända. Dock har jag stått i valet och kvalet om hur jag vill ha det. Men ett stort steg på vägen är att jag har jobb nu i ca en månad och kommer att tjäna lite pengar, eller ganska mycket med pengar med tanke på att jag knappt har några timmar.

Hon på arbetsförmedlingen träffade mamma idag och hon frågade hur det var med mig. Jag har ju bara träffat henne en gång och hon sa att oftast så brukar hon inte komma ihåg folk men mig kommer hon inte att glömma i första taget eftersom att jag var så mjuk och go och trevlig. Är säkert för mitt hår.

Nu kommer det någon hem hit, undra vem det kan vara :) Längtar tills jag sitter i bilen och vet att jag inte kommer att komma hem på några dagar, finns inget bättre när man väl kommer hem till Dorotea efter att man har varit borta en stund och faktiskt inte känner ångest för att man är tillbaka.
Dorotea är fint dock så kan jag känna att jag skulle vilja se världen lite mer.

Ska ta tag i att fixa bloggens design, det ser hemskt ut ;S men jag har som inte orkat bry mig, skulle kunna betala för att någon annan ska göra det. Dock är det väl orden som är huvudsaken i en blogg, antar jag. Nu fick jag sms, hihi, gillar när det vibrerar ! :P haha

Jaja, ska upp till fader min som kom hem tidigt idag :)

Kan ni förstå, jag har tagit studenten, jag har gått på bal, min syster ska börja övningsköra, jag har framtiden säkrad både nu i sommar och efter sommar. Kan livet bli bättre? Visst skulle det kunna det men jag är glad över det jag får :)
Tänk på barnen i Afrika som Emma skulle ha sagt! :)

Pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Emma säger:
    2008-06-20 | 10:05:00

Hehe, jag är så förutsägbar ;P Jag måste hitta på något nytt att säga men jag har faktiskt medlidande för barnen i afrika ;(


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0