Funderingar

          Publicerad 2008-06-25, 22:05:48 / ♥ Dagbok
Min bror och jag satt och pratade om en sak idag, om hur bloggar mest har blivit ett sätt att tracka ner på andra. Då mest på bloggar som är mer kända och som har många läsare. Det är ju nästan det som allt fokus ligger på än det som dom skriver, eftersom att det är ju så roligt att vara elak. Hur som haver, hemskt jobbigt måste det vara.

Min bror kom hem med piratgrejen nu så nu ska jag se film :) eftersom att man kommer att sitta själv här ikväll och att jag har läst ut boken. Vill inte gå på en ny direkt då det var en trilogi nyss :P känns så tråkigt då det inte kommer att hamna om samma personer. Så tråkig är jag.

Undra om man kanske ska dra till Ström förresten på fredag?! Tåls att tänka på, ta en liten paus och åka dit :) skulle vara härligt. Får se vad som händer med den saken, syster ville ju dit och jag har lovat henne det sedan länge. Kanske man ska göra det nu då.

pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


C säger:
    2008-06-25 | 23:00:51

Jag tror att de negativa kommentarerna kommer från ren avundsjuka helt enkelt. De vill ha det som bloggaren har.


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0