Handlat och rensat

          Publicerad 2008-06-26, 16:55:01 / ♥ Dagbok
Har rensat lite till av allt som finns här vid datorn. Så nu har jag fått i ordning alla bilder som familjen har tagit också :) så nu känner jag mig nöjd.

Har även varit och handlat. Eller ja, jag körde ner min bror så att han kunde handla :P för jag ser värre ut än skröder så jag vill absolut inte visa mig bland folk idag :P Ska dock ut och springa men det är skitsamma, det är på kvällen som tur är. Få se till att ha mycket med kläder, det blåste bra kallt ute :S

Tror jag ska se en film till nu efter städningen, kan få belöna mig lite, tycker jag.

En Glader Cilla är det idag kan jag meddela, har ingen aning om varför, vilket känns helt underbart :)

pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


movemi säger:
    2008-06-26 | 17:06:11

låter jobbigt ha en trevlig kväll!


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0