Härliga tider

          Publicerad 2008-06-26, 22:37:40 / ♥ Dagbok
Jag är ganska säker på att varför mitt humör har förändrats så mycket är för att jag helt enkelt känner mig nyttigare i mig själv. Efter att jag har börjat röra på mig, gå ut och gå och springa så har jag mått tusen gånger bättre. Plus att jag har dragit ner på godiset rejält nu, har endast en godisbit :P EN! Vilket knappt är någonting. Så jag är så stolt över mit själv. Och det bästa av allt är att när man väl har varit ute så slänger man sig in i duschen och sen när man kommer ut igen, då man är ren och fin så känner man sig så varm :) Bättre finns inte!

Ja, tror jag ska ta en promenad vid tolv, för det är dögrymt skönt ute. Det är sådär lagomt kallt ute så att man varken tycker att det är för kallt eller för varmt. Härliga tider som sagt var.

Nu ska jag gå och lägga på mig en ansiktsmask och sedan ta en promenad. Skönare än skönast!.

mask


pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Anonym säger:
    2008-06-26 | 23:03:54

Jag har köpt en på elgiganten :) hoppas att den är bra, ska hämta den imorgon. Kan återkomma då med mitt betyg ;) hihi. Du ska sova cecilia, inte springa eller gå mitt i natten.

haha



Godnatt :)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0