Hej hallå!

          Publicerad 2008-06-27, 13:20:58 / ♥ Dagbok
Fått ett samtal om jobb. Vilket alltid får mig att le. Tusan vad bra. Plus att tiderna har förändrats lite, nu när jag bara jobbar några timmar på mitt första jobb så kommer jag sen fortsätta att jobba på ett andra på eftermiddagen. Så det blir att dra direkt till nästa när jag har slutat på mitt första. Men vem bryr sig? Det är ju pengar och det tackar man aldrig nej till. För jag måste ha en dator och jag vill inte spendera hela min lön på det :S

Nu ska jag gå upp och göra mig en drink, ta en promenad ute och sen skajag väl inte göra så mycket mer än att hämta syster på busstationen. För visst kommer hon idag? :S Hoppas då det.

yeye. pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0