Min första morgon

          Publicerad 2008-06-29, 06:08:57 / ♥ Dagbok
Detta är min första morgon som jag jobbar. Får dock lite sovmorgon, imorgon kan jag sova till tom halv sju om jag har tur. Tror att det kommer att bli hårt att jobba två jobb nu, vet inte ens om jag får ledigt på helgerna, så mycket sova kommer jag inte få göra. Starta ju inte den här dagen så bra heller då jag har sovit högst tre timmar. Men men, får lägga mig bra tidigt ikväll.

Hatar hur det slutade igår, och det är det orden som jag ogillar så mycket. Det slutade, jag vet inte riktigt vad jag ska känna, förutom hopplöshet och att det känns meningslöst. Har som inte sjunkigt in än, det kommer väl då jag märker skillnad och på hur mycket jag kommer att sakna allt. Det lilla jag har haft nu det vill säga. Tur jag börjar jobba så att jag får annat att tänka på. Är för trött för att tänka och för att traggla! Önskar att man kunde få en chans, en redig chans att få gottgöra allt man gjort. På riktigt! Men den kommer man aldrig att få.

Nej, ska fara. Kommer hem i eftermiddag och hör av mig. Undra hur det kommer att gå med min fortsatta träning då jag kommer vara så trött ;/ får inte påverkas. Då blir jag tokig, efter allt jag har lyckats med. Får väl dra mig ut direkt då jag har kommit hem så att jag inte har hunnit bli så trött efter slappningen efter jobbet.

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0