Ny dag nya tag

          Publicerad 2008-06-23, 13:34:36 / ♥ Dagbok
Om det är någon som jag riktigt avskyr så är det du!!! Jag klarar inte ens av att se dig, utan att må riktigt illa. BLÄ!

Iaf, idag är en måndag och exakt en vecka kvar tills jag börjar jobba. Har beställt hem lite grejer som ska göra så att jag mår bättre på alla sätt och vis. Usch, lät lite konstigt, men det är det inte, lovar jag!

Mår inte riktigt bra idag, känner mig lite förkyld.

Pratade i telefon havla natten kändes det som, det är så underbart att ligga och prata och skratta i sängen, speciellt då det är med någon man tycker om, min bryan adams.

Har inte så mycket att skriva idag märker jag, blev lite punktform på det hela.

Tror jag ska ut och springa inatt :) nu jävlar, har jag besämt mig och det ska bli bra.

Pusshej hela dagen lång!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Anonym säger:
    2008-06-23 | 20:21:07

haha, ska du springa på natten, toka.

Varför inte sova eller sitta vid datorn i lugn och ro. haha. hade du en bra midsommar?


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0