Paket och film

          Publicerad 2008-06-26, 15:32:09 / ♥ Böcker & Film
Fick mitt paket idag så från och med ikväll (att man alltid ska dra ut på allt) så kommer mitt liv att förändras, förhoppningsvis mycket också. Vilket jag ser fram emot, riktigt mycket. Ska dokumentera allt från och med nu plus att jag ska börja med en budget, dock har jag ju inte en fast inkomst men ska ändå skriva ner allt jag lägger ut just eftersom att jag inte har en fast inkomst. Då ser jag hur mycket pengar jag slösar och därmed hur mycket pengar jag inte borde slösa. Ska försöka skriva det i kategorier för även kunna se vad pengarna försvinner på.
För i framtiden, inom en snar framtid så måste jag ha en dator, så är det bara. Plus att jag skulle kunna unna mig mer om jag inte slösade pengar på småsaker. Måste lägga band på allt slösande, bli en mer "spara" vilket kommer bli en total nyhet för mig eftersom att jag alltid har varit en "slösa" :P

Har nyss sett Fantastic Four - Rise Of The Silver Surfer, den var bättre än vad jag trodde att den skulle vara så den var värd att se iaf. Har tappat min lust för läsning för ett tag tills jag har hittat styrkan att släppa karaktärerna från trilogin ;P Hatar att hoppa från en bok med en viss handling till en annan då jag ändå har spenderat mindre än en vecka med att läsa tre böcker som har samma handling och innehåller samma personer.

Jisses, trista saker som det skrivs om idag. Vet. Men det är ju trots allt ett ställe att få prata av sig lite :P Och det behöver jag, annars blöder väl det ur öronen på personen som jag har mysiga samtal med varje kväll/natt. Deni!

ska fortsätta med en annan film nu. Mysa på så mycket man kan nu idag då man får ta det lugnt.!

Pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0