Snabblänkar

          Publicerad 2008-06-24, 15:04:29 / ♥ Dagbok
Min bror sa en smart grej igår, varför inte lägga till allt som jag använder varje dag som snabblänkar. Mycket smart, mycket smart. Sen vi fick den nya datorn så har jag aldrig tänkt på det, på den förra hade jag det men det blev som inte av. Har väl kanske mindre att tänka med numera.

Idag blir det tårta och kakor hos kusselinerna. Therese fyller år idag så vi ska gratta henne. Börjar känns mig lite stressad för jag ser ut såhär i håret   

japp

Men men, så kan det gå ;) Han är ju en liten snygging så så dåligt kanske det inte är ;)

Har förlorat lite kilon, vilket inte är fel alls. Ska ta mig en löptur ikväll också, det är så härligt då man kommer hem, alldeles trött.

y
eye, ska gå och lösa mitt hårproblem :P skitroligt med lockar, älskar dem, ibland, dock är det svårt att bara kliva upp på morgonen och det ser perfekt ut :P för allt står åt alla håll, det är antingen att blöta ner hela håret och tömma en hårmousse eller att sätta upp det.

Pusshej!

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Emma säger:
    2008-06-24 | 16:30:40

KAKOR :D

Deuil ;) säger:
    2008-06-25 | 12:46:59

Han är faktiskt ganska gullig! :D :P


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0