STUDENTEN!

          Publicerad 2008-06-05, 00:28:10 / ♥ Student 2008
Imorgon är det studenten, FATTA det är studenten. Det känns så konstigt, känns om en vanlig skoldag som jag ska stanna hemma på. Konstigt, jag som ska upp om ca sju timmar och är inte nervös eller ens känner av att jag ska göra något speciellt imorgon.

Får väl ta lite kort och sen lägga ut här :) kommer dock måsta ha leggnings imorgon under min klänning eftersom att den är ganska kort, väldigt lätt så alla lär väl se min röv om jag inte har det plus att den blir statisk och sitter som slickat efter mina ben :S inte lätt. Och man kan säga slickat även om min syster tycker att det låter konstigt och ja, hon sitter här bredvid och väntar på att få datorn medan hon påpekar allt jag skriver ;P

yeye, ska åka kvart i åtta imorgon, med pappa för det är han som ska köra lastbilen, den ska vara hämtad senast klockan nio så var han gör mellan nio och ett har jag ingen aning om :P hoppas att han gör något kul så att han inte har allt för tråkigt ;P

nu ska jag iaf fika sen sova, måste få lite sömn inatt. FAN VAD ROLIGT ALLT SKA BLI!

Var btw ute en minut och en mygga hann bita mig, så nu har jag värsta blämman på ryggan, hur KUL är det på en skala mellan ett och tio.

jo, nu ska jag faktiskt gå och lägga mig ;) godnatt!

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0