Tidig morgon?

          Publicerad 2008-06-25, 12:10:53 / ♥ Dagbok
Nja, dock vaknade jag vid elva, vilket är åtminstone minst en timme tidigare än i vanliga fall. Får nog kanske ta alla sysslor imorgon då, tänkte att jag kunde vakna en timme tidigare imorgon då, vid tio. Trappa ner eftersom. Det är så jobbigt att kliva upp tidigt då man älskar att sova, för jag ÄLSKAR verkligen att sova.

Märkte inte ens att Frida ringde mig imorse, vettefan hur jag ska kunna ta mig upp på söndag, måste upp åtminstone halv sju, kan nog sova till kvart i om jag skyndar mig. Så där är det jämt, "bara fem minuter till" och dom där fem minutrarna är väldigt viktiga. Jo, just, sov ju till fem över elva. Kom jag just på, viktigt viktigt.

Nej. kanske man ska fika lite, bulgur står på menyn. Härligt, löp ikväll! Hoppas bara det inte blåser lika mycket som det gjorde igår, sprang i shorts och t-shirt och det var kallt vill jag lova. Annars kanske man kan klä på sig lite mer men det kunde jag inte igår. Blabla, tomprat och mummel från en halvt sovande kvinna vid namn Cecilia. Vänta bara tills nästa vecka då jag även börjat jobba, då blir det mummel och babbel.

btw, min syster ska åka idag och lämna mig till mitt öde. Vad ska jag ta mig till? :S snacka om tråkiga sista lediga dagar.

Pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0