wii

          Publicerad 2008-06-25, 23:38:16 / ♥ Spel
Har spelat wii nu så att jag har ont i tummen. Knappen som man gasa på då man kör mario kart ( ;) ) är så liten att det gör ont. Speciellt då jag är så inne i spelet att jag trycker allt vad jag kan och förmodligen tror att det ska gå snabbare då. Korkat.

Min mage är hungrig så jag funderar på att äta något. Var tänkt att springa idag också men det känns som om att jag har två klumpar av smärta nedanför knäskålarna så jag tror att jag väntar med det till imorgon. Kanske man bara tar en promenad ikväll, får se.

Även om jag bara klev upp en timme tidigare så känns det ändå som om att jag har fått ut mer av dagen än vad jag vanligtvis får. Så jag är fast besluten om att jag ska kliva upp senast tio imorgon och om det nu är så otroligt jobbigt att kliva upp så får jag väl slänga mig i duschen i iskallt vatten så vaknar jag nog.
Tror att om jag orkar och inte är för trött så tar jag en liten springtur på morgonen då jag har vaknat (jag vet att jag har sagt så varje dag och att det ändå blir sent på kvällen) och sen kanske en lite senare på kvällen också. Dock är det väldigt tråkigt nu då jag inte har min syster att springa med. Min löpkompis är i Östersund och kommer förmodligen att stanna där tills imorgon, om inte längre. suck!

Jaja, kanske man ska dra på övervåningen och ta sig en frukt eller något, min mage håller på att krevera.

Snart får jag mitt efterlängtade paket som ska ge mig en biljett mot ljusare tider!

pusshej!

Lägger upp lite bilder :)


Länge sedan :) minnen




Kissemiss ;)

 
Underbara ormsjö!


Underbaring


Så klockren bild :D


Jag och Frida för vääääldigt länge sedan :P

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0