Killer

          Publicerad 2008-05-19, 19:46:03 / ♥ Dagbok
Jag är ju värsta killern! ;) Har tråkigt, skriver religion så jag tänkte att jag lika gärna kan dra i väg ett inlägg :) SKa skriva om dödshjälp och hur jag skulle handla i en viss situation ;/ det är lite svårt kan jag tala om. Men det går framåt iaf.

Åkte till vilhelmina idag för att göra två prov, ett np som jag missat och ww3 som jag struntade i förra veckan. Hade jag inte gjort det så hade jag kunnat vara ledig idag precis som alla andra, men så smart är man ju aldrig.
Ska iaf strunta i svenskan imorgon då det är redovisningen som jag redan har gjort. Så är ledig imorgon :) ska göra klart alla cvn jag har att göra och det är nog det sista jag har att göra förutom prov på onsdag :) Sen blir det student :)

Imorgon åker tyskarna och fransmännen ;D eller franskvinnorna kanske man ska säga :P Dock tråkigt, kommer bli lite tomt.

Det är snart dansgala också ;D 7 juni, dansgala är lika med sommar, helt underbar :D ska bli så kul :D

nej, ska återgå till religionen, blir för pepp och glad av att skriva här ;P

pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Emma säger:
    2008-05-19 | 20:10:41

Nä :( Hihi, men jag är ju snart tillbaka! :)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0