Minnesvärd kväll

          Publicerad 2008-05-07, 00:53:34 / ♥ Dagbok
Tror att jag skriver så sällan nu för att Emma fortfarande är utomlands, det är som lite halvtråkigt :P vet inte varför men.

Jag är hungrig, tror jag ska gå upp och ta mig lite att äta. Ska sitta uppe hela natten och plugga, och hela dagen imorgon. Så jag ska alltså inte på skolan, klarar inte av det, är för stressad så nu ska alla arbeten bort. Duktiga jag! :)

Detta har varit en kväll att minnas, mina härligt underbart bästa tjejer, Julia och Frida har jag mycket att tacka för. Vet inte vad jag skulle ha gjort utan er. Jag och Frida satt minst två timmar och pratade i telefon, om allt och ingenting. Det är så härligt. Synd att man träffar henne så sällan som man gör, detsamma gäller Julia.

Solade solarium för första gången i mitt liv igår. Blev faktiskt brunare, dock tycker jag inte om det så mycket. Är livrädd för cancer då både min mormor och farfar dog i den sjukdomen, sen har ju fler i min släkt också dött i densamma. Dock känner jag inte dem så väl. Men jag förstår varför folk tycker om det, man ser skillnad direkt och sen är det faktiskt ganska skönt. Sen hade jag ju världens bästa sällskap också så det gjorde ju inte saken värre ;)

Får ont i handleden nu :P märks att jag är "otränad" på bloggfronten ;P så jag ska ta mig lite mat och sen försöka pulsa mig genom alla skolarbeten.

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0